2013/09/11

september 2013

siapa tahu dia lelaki yang panggil aku "kak yat" pertama kali
siapa tahu dia lelaki yang aku sangka poyo sebab tak hisap rokok

siapa tahu dia lelaki yang sangka aku sudah kawin dan ada anak -_-
siapa tahu dia lelaki yang aku sangka lembut sbb selalu bau dia pakai shampoo sunslik

siapa tahu dia lelaki yang sangka aku singa yang sentiasa menunggu mangsa
siapa tahu dia lelaki yang aku sangka tak akan ngam sampai bila-bila

dan

siapa tahu dia lelaki yang ada di sebelah aku tadi yang nyanyi lagu "Allah selamatkan kamuu......"
siapa tahu dia lelaki yang meraihkan hari ulang tahun aku kali ini bersama ayat "tak tau nak beli apa sebenarnya"
siapa tahu aku tak pernah kisah pasal hari ini hari apa dan hadiah berapa juta dia beli

siapa tahu aku cuma nk cakap
"Alhamdu lilah untuk berkat umur ke hari ini'
"Alhamdu lillah untuk satu nyawa lagi yang penuh kasih sayang Dia pinjam kan pada aku kali ini"

siapa tahu siapa lelaki ini pada aku hari ini
siapa tahu akan datang siapa pula dia disisi aku
siapa tahu??


we don't know thing He knows 
(pinjam ayat nana.ahai!)

2 ulasan:

  1. pewitt! selamat hari jadi yg ke ..... ;) semoga pjg umur n murah rezeki.

    BalasPadam