2013/05/17

cerita kerja lagi? (saja letak tanda soal)

ahad lepas ke batu pahat dapat lepak minum semeja dengan member yang  sama bidang kerja macam aku. dan kami berpeluang berbual pasal kerja dan isu isu semasa dalam bidang kerja kami ni.

yelah member yang lain kerja tak sama bidang dengan kami jadi tak berapa nk sebulu sgt berbual dengan diorang ni diorang bukan paham sgt job scope kerja kami ni kan.

lepas tu member aku pesan cam gini bunyi dia

"buat kerja ni yat ada dua benda je ko kene follow sure berjaya ;
1. kena kuatkan semangat
2.jangan cepat bosan"
 member aku pesan dengan konfident even member2 sebelah dia dah gelak sakan.apahal ntah

"tenkiu weh aku bersemangat betul lepas dengar nasihat ko" aku sambut

dan kami penggangur je sebenarnya.ahahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan