2013/05/17

interbiu

isnin ni ada interbiu bak kata orang tua dulu "ai takkan nk pi tgn kosong ja" jadi nak kasi nampak sikit uniten generate profesional (la sgt) gua buat la research mana tau boleh membantu menambah ilmu yg tak pernah nak ambil tau kan kan.

jadi kat sini nak share la sikit mana tau bole membantu luorang juga. bab pakaian ni mmg penting sgt masa interbiu selain nk show off bakat bercakap mengalahkan jaguh debat dunia yg dah ada tu so try usha sini

jadi lepas usha-usha style dlm google pastu lari jap kat almari pastu lari balik depan laptop pastu lari balik tarik laci pastu pastu pastu ok nampaknya gua tau dah nak pakai apa isnin ni

lebih kurang gini (tak cool langsung)


even gua rasa lagi macho bila pakai mcm ni

** birthday gua dah tak lama ni luorang dah boleh sgt dah start kumpul duit nk kasi gua present boot timberland sorang satu.tak gituu.ehek (ketawa gedik)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan