2013/05/17

google peramal masa depan

dulu dah try dah benda alah ni cuma nya aku post kat uniten uderground system je jadi tak dapat nk share dgn korang. sejak dah lama tak buat rasa gian pula dia sebabkan tgh takde mood ni aku try lagi sekali buat benda alah ni.

aku buka google cam biasa pastu aku taip nama aku. lepas bubuh nama aku kt search tu aku klik enter. nebes jugak tunggu loading ni pusing-pusing. kali ni result dia keluar macam ni tadaa!


fuhhhh kemain lega aku rasa
rupanya aku akan kekal hensem sampai ke tua
nasib baik..nasib baik...


flashback result 2 tahun yang lepas muka makcik tua kat tengah sawah padi.tak mungkin aku akan jadi pesawah padi bila tua nanti tak mungkin aku ada kedut tepi mata tak mungkin cutting aku lari macam tu sekali tak mungkin aku tak beli superbike lagi time tu. mental down aku lepas tu. tiap malam aku tension sesorang.

tapi kali ni ada happy la sikit. boleh tahan hensem...hensemm (angkat-angkat kening)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan